+372 509 0705 info@tartutennis.ee E-P 08:00-22:00 Laulupeo puiestee 19, Tartu

Mängu reeglid ja põhimõtted


  1. Tähtvere Tenniseklubi Tennisepüramiidi turniiriga saab liituda ja selles osaleda iga vähemalt 16-aastane Tähtvere Tenniseklubi liige.
  2. Liitunud osaleja paigutatakse administraatori poolt püramiidis algselt sellele kohale, kus teatakse olevat tema mängutase võrreldes teiste mängijatega või kus ta peaks asetsema vastavalt ETL või Liigatennise edetabelile. Mängutaseme üle otsustab püramiidi administraator.
  3. Püramiidiga saab liituda igal hetkel ja iga uus osaleja lisatakse administraatori poolt tabelisse samadel alustel.
  4. Turniiri eesmärk on võistleja liikumine püramiidi tippu.
  5. Turniiril osaleja saab "välja kutsuda" ehk mängima kutsuda püramiidis endast vasakul või tema kohal ülemises reas asetseva mistahes mängija. Pärast väljakutse esitamist saab olema kutse saaja huvides oma positsiooni püramiidis kaitsta ja kutse esitaja huvides kutse saajat võita.
  6. Kutse saab esitada vaid ühele sama püramiidi liikmele korraga ja aktiivse kutsega seotud osalistele ei saa esitada omakorda kutseid.
  7. Mängu mängimiseks on aega kaks nädalat (14 päeva) välja kutsumise hetkest. Välja kutsumise hetkel fikseeritakse ajaline arvestus (kaks nädalat) mängu mängimiseks. Erandkorras ja mõjuvatel põhjustel (tervis, töö, perekondlikud eriolukorrad, jms.) võib mängu mängimise aega pikendada nädala võrra, kuid mitte rohkem. Kõikidest erakorralistest muudatustest tuleb informeerida administraatorit.
  8. Kutsest loobumine, loobumisvõt ja muud olukorrad, kus osalevad kutse saaja ja kutse esitaja kas üksinda või koos paarilisega:
    1. Kui 14 päeva möödudes kutsele ei reageerita, läheb loobumisvõit automaatselt kutsujale. Seega asetub kutsuja püramiidis kutse saanu ette.
    2. Vaid kutse esitaja saab igal hetkel kutse tühistada. Kutse tühistamisel mõlema poole kohad püramiidis säilivad.
    3. Vaid kutse saaja saab anda loobumisvõidu kutsujale. Võidu saab loovutada kutse loomisest alates 14 päeva jooksul. Kutse esitaja saab seega mängimata võidu kutse saaja üle ja liigub positsioonilt tema ette.
    4. Kui kutse saaja ei reageeri kutsele või ei saa mängida 14 päeva jooksul alates kutse esitamisest, rakendub p. 8.1.
    5. Kui kutse esitaja ei saa mingil põhjusel 14 päeva jooksul mängida, võib kutse saaja paluda kutse esitajal kutse tühistada. Juhul kui see ei õnnestu, saab kutse saaja vaidlustada kutse enne 14 päeva möödumist kutse esitamisest. Kutse vaidlustamisel saab teate ka administraator ja tema abiga on võimalik kokkuleppel tühistada kutse, et säilitada püramiidis osaliste asukohad. Kui jätta antud olukorras reageerimata, rakendub p. 8.1.
    6. Kui kutse on aktiivne 12 päeva, siis saadab süsteem meeldetuletuse kõigile osalistele, milles selgitatakse reageerimise vajalikkusest ja hoiatatakse võimalikest tagajärgedest.
    7. Kõiki kutsetega seotud muudatusi saavad mõlemad osapooled teha otse käesolevas keskkonnas oma kontole sisenenult, töölaua aktiivsete kutsete vaates. Kõikidest muudatustest teavitatakse automaatselt kõiki osapooli e-maili teel.
    8. Mängude tulemusi saavad märkida kõik osapooled ja pärast tulemuste kinnitamist tehakse vajadusel automaatselt kohtade ümberarvutus püramiidi tabelis. Kõik osapooled on taas avatud uutele kutsetele.
  9. Kohtumise pidamiseks broneerivad ning tasuvad mängijad ise mänguaja ning muretsevad mängu jaoks pallid. Mängu võib pidada mistahes tenniseväljakul või tennisekeskuses. Kui mängijad ei jõua kokkuleppele mängukoha osas, tuleb mäng pidada Tähtvere Tenniseklubi väljakutel.
  10. Kohtumise formaat:
    1. Üksikmängud: kahe seti võiduni (mitte otsustava punktiga). Seisult settidega 1:1 mängitakse kolmas sett vastavalt mängijate omavahelisele kokkuleppele, kas pika setina või Tie Break setina 10 punktini. Kui mängijad ei jõua kokkuleppele, peetakse kolmas sett Tie Break 10 punktini.
    2. Paarismängud: kahe seti võiduni otsustava punktiga, tõrjuja valib servikasti. Seisult settidega 1:1 mängitakse kolmas sett vastavalt mängijate omavahelisele kokkuleppele, kas pika setina või Tie Break setina 10 punktini. Kui mängijad ei jõua kokkuleppele, peetakse kolmas sett Tie Break 10 punktini. Segapaaris servib otsustaval punktil naine naisele ja mees mehele.
  11. Mängu võitja liigub püramiidis võidetud vastase ette, nihutades kõiki teisi mängijaid ühe koha võrra tahapoole. Mängu kaotaja ei või samale vastasele esitada vastuväljakutset varem kui kahe nädala pärast.
  12. Tabeli kokkuvõte tehakse kord aastas, välihooaja lõpus, kus autasustatakse:
    1. I, II ja III koht.
    2. Hooaja jooksul enim mänge mänginud osaleja.
    3. Suurima püramiidi hüppe teinud mängija.
  13. Administraatori kontaktandmed leiad vajadusel oma profiili andmetes aktiivsete püramiidide valiku alt või töölaua aktiivsete kutsete juurest.