Cardio tennis

Cardio Tennis

Mis on Cardio Tennis?

Cardio Tennis on tennise fitnessiprogramm, mis on suunatud inimestele, kes tunnevad, et nende elu võiks olla aktiivsem ja tervislikum. Cardio Tennises on kokku viidud tennis, fitnessitreening ja energiline muusika. Tulemuseks on lõbus ja seltskondlik trenn muusika saatel, mis keskendub vähem tennisetehnikale ja rohkem kehalise vormi parandamisele. Tegevustes kasutatakse pehmemaid värvilisi palle, samuti väledusredelit, koonuseid, hantleid ja muid abivahendeid. Kõik inimesed, olenemata nende mängutasemest, vanusest ja kehalisest vormist, saavad selle treeninguga hakkama. 

Cardio Tennise treeningud

Treeningud Tartus Tähtvere tennisekeskuses toimuvad kaks korda nädalas:

Teisipäeviti kell 8.00
Kolmapäeviti kell 19.00

Treeningud algavad 17. oktoobril 2017. Treeningu kestvus 60 minutit, treener: Toom Tani

Hind:
Kuutasu 1x nädalas 40€, 2x nädalas 70€
Ühekordne pääse 14€

Tähtvere Tenniseklubi liikmetele -10%

Küsmuste korral võta meiega ühendust tennisekool@tartutennis.ee või 7401215

Täpsemalt Cardio tennisest

Milline näeb välja treening? Millised on pulsitsoonid?

Cardio Tennise treening kestab 45-60 minutit ja koosneb kolmest osast: soojendus, kardiotreening ja lõdvestus. Osalejatel on soovitatav kanda pulsimõõtjat, sest väga oluline on jälgida, et pulss oleks õiges vahemikus ja treeningu intensiivsust oleks sobilik. Treeningul osalejad saavad määrata endale pulsitsooni sõltuvalt treeningu eesmärgist. Pulsitsooni määramisel lähtutakse maksimaalsest südamelöögisagedusest (SLS), mille väljaarvutamiseks tuleb 220-st lahutada oma vanus. Vähem kogenumad võiksid hoida pulssi esimeses tsoonis (60–70 % SLS-ist), mis parandab üldvastupidavust ja aitab põletada rasvu.  Kogemuste kasvades ja  keha paremini tunnetades võib valida ka teise tsooni (70–80% SLS-ist), mis on mõeldud vastupidavuse ja aeroobse töövõime parandamiseks, või juba ka kolmanda tsooni (80–90% SLS-ist), mille eesmärk on parandada anaeroobset töövõimet.

Mida kujutavad endast treeningu erinevad osad?

Cardio Tennise soojendus on hoogne ja haarab tegevusse kogu keha. Soojendus sisaldab liikumis-, viskamis- ja püüdmisharjutusi ning kerget üle võrgu löömist. Kardiotreeningu osas lisanduvad tenniseharjutused, mis on piisavalt lihtsad, et koos saaks treenida ükskõik kui erineva tasemega mängijad. Seal on oluline hoida üleval tegevuste intensiivsust, et iga osaleja saavutaks oma treeningu eesmärgi. Kardiotreeningu osa lõppeb mängudega. Seal tuleb juurde võistluslik moment ja erinevate mängusituatsioonide lahendamine. Cardio Tennise treening lõppeb lõdvestuse ja venitustharjutustega. Seal võib olla nii tennist, viskamis- ja püüdmisharjutusi kui ka staatilisi venitusi. Eesmärgiks on saada osalejate pulss järk-järgult alla.

Mis on  Cardio Tennise treeningu efekt?

Cardio Tennis on kindlasti lõbus viis kaalust alla võtmiseks ja parema vormi saavutamiseks. Naised kulutavad ühel treeningul keskmiselt 300–500 kalorit ja mehed 500–800 kalorit. Vähem oluline pole ka see, et treeningud parandavad osalejate liikumist, koordinatsiooni ja osavust ning tennisemänguoskust.

Cardio Tennise algus? Populaarsus?

Cardio Tennis sai alguse USA-s 2005. aastal. Eesmärgiks oli võidelda kasvava ülekaalulisusega ja pakkuda alternatiivi jõusaalile. 2011. aastal jõudis see programm Austraaliasse ja kaks aastat hiljem Suurbritanniasse. Nüüd saab seda harrastada juba rohkem kui 30 riigis. USA-s osaleb Cardio Tennise treeningutel keskmiselt üle 1,3 miljoni inimese aastas ja selle populaarsus tõuseb aasta-aastalt.

Registreerimine

Cardio Tennise registreering